Неділя, 20.01.2019, 00:15
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

"Велика рідня"

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Наше опитування
Дайте оцінку нашому сайту
Всього відповідей: 124
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Головна » 2019 » Січень » 9 » Педагогічна рада
    16:19
    Педагогічна рада

    Учні вдпочивають,а вчителі продовжують самовдосконалюватись. На черговій педраді була розглянута низка питань щодо навчання та виховання учнів, атетації педпрацівників, досвіду роботи,підбиття підсумків І семестру.Життя постійно змінюється, підштовхуючи школу так само до змін. Її розвиток вимагає нових форм організації навчального процесу, нових ритмів та методів узгодження системи освіти з вимогами сучасного життя та з потребами особистості. А оскільки учительська праця і педагогічна творчість є синонімами, то необхідно розглядати способи подолання інертності й консерватизму нашої діяльності та способи розвитку творчості кожного вчителя. Отже на педагогічній раді розглядались питання орієнтира на активну, різноманітну і посильну діяльність кожного учня, створювати ситуації позитивного морального вибору, навчати вести діалог, вмінню чути, слухати, гідно висловлюватися і розуміти інших. 
    Тому кожен вчитель-предметник покликаний виховувати та розвивати, кожен навчальний предмет має стати, перш за все, засобом розвитку особистості учня, а характер і професіоналізм вчителів важливим засобом виховання значущих рис характеру і якостей особистості учня. Вчителі - предметники презентували свої рекомендації для зацікавленості дітей у вивченні окремих предметів.

    Переглядів: 10 | Додав: vospitatel | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]