Неділя, 24.09.2017, 03:17
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

"Велика рідня"

Меню сайту
Категорії розділу
Презентации [0]
Аудиозаписи [0]
Видеоролики [0]
Исследовательская работа [11]
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Дайте оцінку нашому сайту
Всього відповідей: 121
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Каталог файлов

    Головна » Файли » Исследовательская работа

    Подорож країною «Можна-не можна.Мир права»
    19.02.2017, 19:29

    Назва роботи:

    Подорож країною «Можна-не можна.Мир права»

    Мета:

    - Формувати у дітей правової свідомості та правової культури;

    - Виховувати почуття відповідальності за свої вчинки;

    - Упорядковувати знання дітей про правопорушення;

    знайомити їх з видами порушень і покараннями за них;

    - Ознайомити дітей з уявленням про те, що вони мають невід'ємні права, зокрема, закріплені в Конвенції про права дитини, навчити застосовувати їх в життя.

    Задачі:

    ознайомити учнів з основними правами і свободами, викладеними в Конвенції про права дитини;

    а прикладі казкових героїв показати, як порушуються права людини;

    опомогти учням усвідомити, що немає прав без обов'язків, немає обов'язків без прав.

    Очікувані результати:

    Права людини! Права дитини! Ці фрази міцно увійшли до нашого життя і прижилися в нашому суспільстві. Але ще звучать репліки, що ми не знаємо своїх прав, що вони не виконуються, що не усі розуміють значущість цих юридичних норм. Людина повинна з дитинства рости з міцним розумінням необхідності знань своїх прав, обов'язків і прав інших людей, щоб його дії не завдавали шкоди іншим.

    Права людини є основою людського існування і співіснування. Кожна людська істота на землі і будь-яка соціальна спільність повинні мати усю повноту прав, проголошених в Загальній декларації прав людини, без всякої дискримінації.

    Але цей принцип відноситься також і до виконання людьми своїх обов'язків перед суспільством і один перед одним. Вони також є загальними, універсальними цінностями. Людина зобов'язана здійснювати свої права в коректній цивілізованій формі, не завдаючи збитку суспільству і державі, правам і свободам інших громадян.

    Правове виховання як система, як комплекс цілеспрямованих заходів і засобів дії на свідомість школярів набуває особливу актуальність в 13-15 років, коли підлітки можуть вже свідомо сприймати суть законів і коли пізнання це вже викликається життєвою необхідністю.

    Правові знання потрібні школярам не самі по собі, а як основа поведінки в різних життєвих ситуаціях, що мають юридичну силу. Саме життєвість знань є найважливішим принципом правової освіти.

    Час проведення:

    1 година

    Віковий склад учасників:

    13-15 років

    План проведення:

    1.Введення.

    2. Основна частина

    2.1.Казка

    2.2. Правові документи

    2.3.Конкурси

    3.Підбиття підсумків

    Опис:

    1.Введення.

    Сьогодні ми зібралися, що б ще раз поговорити і перевірити чи знаємо ми закони. Один з найважливіших принципів, на якому будується вільне суспільство, - це панування законів. Як сказав великий мислитель минулого Цицерон, "закони повинні викорінювати вади і насаджувати доброчесності".

    Любі діти, ви вступаєте в складний, але цікавий вік 13-15 років. Навкруги багато спокус. І ви повинні вибрати правильний шлях! Підлітки можуть звернути на злочинний шлях з різних причин. Від банальної відсутності грошей, виховання і умов, до гонитви за легкими грошима. Проте, незнання закону не звільняє від відповідальності, а умисне порушення призводить до тяжких наслідків. І сьогодні ми з вами познайомимося із законами, що визначають наше життя. І спробуємо в ході гри розібратися, де в повсякденному житті ми реалізуємо свої права, обов'язки і за що несемо відповідальність.

    2. Основна частина

    2.1.Казка

    Дуже давно, тисячі років назад на Землі з'явилися люди.

    Одночасно з ними з'явилися Головні питання: Що люди можуть робити і чого не можуть?

    Що вони зобов'язані робити і чого не зобов'язані?

    На що вони мають право і на що не мають?

    З'явилися дві держави: Можна і не Можна. Вони жили за різними законами. У державі Можна все було дозволено: хочеш красти - крадь, хочеш вбивати - вбивай, хочеш ображати людину - будь ласка, все можна.

    У державі не Можна жителі жили зовсім інакше. Там не можна було вбивати, грабувати, не можна грубити один одному.

    Держави постійно ворогували між собою. І ось настав день вирішальної битви. Битва виграла державу Можна. Воно захопило половину держави не Можна і встановило там свої порядки. Неважко здогадатися, що тут почалося!

    Держави постійно ворогували між собою. І ось настав день вирішальної битви. Битва виграла державу Можна. Воно захопило половину держави не Можна і встановило там свої порядки. Неважко здогадатися, що тут почалося!

    У містах і селах колишньої держави не Можна стали красти, беззаконно вбивати один одного, на дорогах господарювали розбійники. Поступово держава Можна прийшло до занепаду. І тоді правителі держави Можна під натиском людей попросили допомоги у держави не Можна. Довго радилися правителі двох держав і прийшли до рішення об'єднатися і створити нову державу Законію. У державі встановився порядок, а усі жителі сталі задоволені і щасливі.

    Як ви думаєте, чому країна стала процвітаючою, щасливі її жителі, вони почувають себе у безпеці?

    - Жителі стали жити за законами.

    - Якщо люди поважають права інших людей, виконують свої обов'язки, значить, вони почувають себе у безпеці. Але коли свобода одних порушує інтереси і права інших, в суспільстві затверджуються беззаконня, безлад, несправедливість!

    Нарешті людям вдалося вирішити головні питання, з'явився закон і на світ з'явилася Загальна декларація прав людини.

    2.2. Правові документи

    ЗАКОН - це нормативно-правовий акт, що містить загальнообов'язкові правила поведінки громадського життя, прийнятий урядом.

    - чи Є у нас в державі ЗАКОН?

    У нашій державі, як і у будь-кому другом, існує основний закон, по якому ми живемо. Де прописані ці закони?

    Закони записані в Конституції - основному законі держави. (Демонстрація книги.)

    Окрім Конституції існують: "Конвенція про права дитини", "Сімейний кодекс", "Цивільний кодекс", "Трудовий кодекс", "Кримінальний кодекс".

    Конвенція - міжнародна угода, як правило, з якогось спеціального питання, що має обов'язкову силу для тих держав, які до нього приєдналися (підписали, ратифікували).

    Коли була прийнята Конвенція про права дитини?

    20 листопада 1989 року ООН була прийнята Конвенція прав дитини. У ній говориться, що держави, що підписали її, узяли на себе зобов'язання піклуватися про вас, ваше здоров'я, благополуччя, освіту і усебічний розвиток".

    Прийшов час узнати,наскільки ви знаєте закони своєї держави. Сьогодні в нас змагаються дві команди.Починаємо!

    2.3.Конкурси

    2.3.1. Придумати назву команди,обрати капітана.

    2.3.2. Кожна команда по черзі називає права дитини,які записуються на фліпчарті. Яка команда закінчила останньою,та отримує 1 бал.

    2.3.3. (гравець від кожної команди, підходить і вибирає лист на якому, записані в довільному порядку права)

    Кожній команді по 6 прав. В ході бесіди з учнями учитель з'ясовує, як вони розуміють кожне назване право. Після відповіді учнів учитель зачитує текст статті. Якщо відповідь вірна, команда отримує 1 очко.

    Право на життя. (Ст. 6).

    Право на ім'я при народженні. (Ст. 7).

    Право на медичну допомогу. (Ст. 24).

    Право на освіту. (Ст. 28).

    Право на відпочинок і дозвілля. (Ст. 28).

    Право на індивідуальність. (Ст. 8).

    Право вільно виражати свої погляди. (Ст. 12).

    Право на спеціальну охорону і захист. (У преамбулі).

    Право на турботу і виховання батьками. (Ст. 7 закінчення).

    Право на усебічний розвиток і повагу людської гідності. (Ст. 37а).

    Право на захист своїх прав і законних інтересів батьками. (Ст. 3).

    Право на особисте життя, сімейне життя, недоторканість житла, таємницю листування. (Ст. 16).

    2.3.4.Кросворд.

    Правовий статус - це ваше положення у світі права. Як в геометрії положення визначається трьома координатами, так в праві Ваше положення визначають права, обов'язки і відповідальність. У міру дорослішання ви дістаєте нові можливості, набираєтеся досвіду, тобто придбаваєте нові права, обов'язки, відповідальність - міняється ваш статус.

    http://festival.1september.ru/articles/502414/img1.gif

    По горизонталі:

    1. По конвенції ним є кожна людська істота до досягнення їм 18 -летнего віку.

    2. З відома батьків підліток з 16 років може займатися ...... діяльністю.

    3. Щоб отримати середню освіту, скільки класів повинен закінчити кожен?

    4. З 17 років для кожного юнака додається обов'язок встати на . облік.

    По вертикалі:

    1. З якого віку настає кримінальна відповідальність за особливо тяжкі злочини?

    2. З 14 років, у вільний від навчання час і з відома батьків, підліток має право .не більше 4 годин в день.

    (На слайді кросворд. Такий же кросворд отримують команди на листках. Час на розгадування кросворду 3-4 хв. Перевіряємо по слайду. )

    2.3.5. Права літературних героїв

    У яких казках порушено право на особисту недоторканість, життя і свободу? ("Червона шапочка", "Вовк і семеро козенят").

    Який літературний герой міг би поскаржитися, що порушено його право на недоторканість житла? ("Крижана хатинка").

    У якій казці порушується право людини володіти своїм майном? ("Золотий ключик, або Пригоди Буратино").

    Які літературні герої скористалися правом на свободу мирних зборів? ("Белосніжка і сім гномів", " Квартет").

    У якій казці порушено право про те, що кожна людина, де б він не знаходився, має бути захищена законом? ("Айболит").

    У якій казці було порушено право, одружуватися і створювати сім'ю незалежно від своєї раси, національності і релігії? ("По щучьему велінню, по моєму хотінню").

    2.3.6.Ескіз обкладинки.

    Складіть ескіз обкладинки важливого документу, з яким ви сьогодні познайомилися. Для цього згадаєте, якою організацією він був прийнятий? Коли? Як називається документ? Коли команди приготують свої ескізи, на слайді демонструється обкладинка Конвенції про права дитини. Найбільш вдалі ескізи оцінюються. (Команди отримують по 2 очки).

    3.Підбиття підсумків

    Підводяться підсумки,команди нагороджуються пам’ятними подарунками (книжками,пам’ятками,ручками,блокнотами)

    Яким правом ви користуєтеся зараз, сидячи за партами в школі?

    Саме це право - право на освіту дозволило вам познайомитися з правами дитини. А книги допоможуть вам краще зрозуміти їх. Читайте книги, в них ви знайдете корисні поради, у тому числі про те, як захистити свої права.

    На цьому наш захід підійшов до логічного завершення. Отже, друзі, давайте підведемо підсумки сьогоднішньої зустрічі.У кожного з нас є права, і ми повинні добре знати їх, щоб захистити себе, якщо хтось хоче нас образити.

    Але слід знати не лише свої права, але й обов’язки. Прагнучи відстояти свою свободу, не утискайте свободу інших.

    Категорія: Исследовательская работа | Додав: vospitatel
    Переглядів: 12 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]